Yes! :D

Hei! :)
Är jätteglad just nu för att
jag mailade en chey om medryttare (www.medryttare.nu) och hon svara att hon inte hittat än & att vi kanske ska boka in provridning ! (: Hon ville dock se lite fler bilder från när jag rider & ha en mer detaljerad beskrivning över hur jag rider! :D

Tydligen ska ponnyn vara ett sto som heter Bianca... :) En unghäst, men jättesnäll och positiv till arbete. Dock "bor" hästen i Järfälla, så det tar ca 50 min att ta sig dit efter min skola. Tycker ni att det är värt det? (:

Hoppas iallafall att jag hittar snart, någon sneeeel människa som vill hjälpa mig att leta hehe ? XD

Massa pussar! :D

Kommentera här :D!
Postat av: Felicia

DET ÄR DÄR JAG BOR! :) <333

2011-05-16 @ 21:37:43

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Remember me (a)

E-postadress:

Bloggadress/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0