Varför ska det vara så svårt?! :P

Hej!
Varför ska det vara så
himla svårt det där med medryttarponny?! Jag har mailat många och i princip inga har svarat, lite drygt att inte svara menmen! :P Hoppas iallafall att jag hittar snart, dels så vill jag så sjuuuukt gärna ha en för att lära mig mer, och för att slippa rida bara på ridskola... Och så kanske bloggen blir lite bättre då, men det är ju självklart inte därför jag vill skaffa xd
Men tids nog kommer jag nog att hitta en ponny, frågan är bara hur lång tid det tar HAHA! :P <3 Dem flesta av mina kompisar har ju redan hittat en ponny att rida, min vän Patricia och min andra vän (hon e beeest haha) Flizan (a) Det är ju lite svårt att hitta där jag bor bara, men får nog leva med att åka i kanske en halvtimme :)
min fina.
Ciao

Kommentera här :D!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Remember me (a)

E-postadress:

Bloggadress/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0