Uppdatering...

Hej!
Asså jag är verkligen
jätteledsen för att jag inte har bloggat! Men det har varit så sjuuuukt mycket IRL, jag har känt mig trött och har då inte orkat gå till stallet. Jag hade därför i ett annat inlägg tänkt berätta om vad Matilda gjorde mot mig i onsdags! Det gjorde mig sjukt glad, och kanske har lagt upp det förut men isf så får ni se det igen.

Jag ska också göra en ny header till bloggen, som kommer upp så fort jag får tid. Jag ska börja nu, så antingen kommer den upp så fort jag blir klar, ikväll ir imorgon.

Uppdateringen kommer nog inte vara på topp den här veckan, men ska verkligen försöka blogga så mycket jag kan, och en av anledningarna till att jag tappat suget är att i princip ingen läser bloggen. Därför ska jag ägna min lediga tid till att läsa och kommentera andras bloggar, som oftast brukar vara uppskattat + att man ibland får fler besökare.

Jag hoppas ändå att ni skulle vilja fortsätta läsa bloggen, det skulle betyda otroligt mycket för mig. Seriöst. Ni betyder verkligen mycket för mig, ni som läser bloggen. All positiv feedback man får, det betyder sååååååå mycket. Visst får jag negativa eller taskiga kommentarer, men jag ignorerar dem bara.


Ingen förstår hur ont det gör...

/Tova

Kommentera här :D!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Remember me (a)

E-postadress:

Bloggadress/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0