Massa timmar på flyg imorrn...

Hey!
Imorgon så ska jag
åka hem, 14 timmar med flyg... Ja det känns ju lite sådär ruwligt kanske... :/ Men jag får väll sova bort tiden lite & så, det fixar sig höhö ;3 Mamma har fått för sig att jag ska till skolan direkt när vi kommit hem... Vet inte riktigt hur jag ska palla det, men får se ! (L)
Det blir alltså inte mycket uppdatering imorrn, så ni får hålla ut :) Nu när jag kommit hem kommer det bli mycket mer "normala hästinlägg" p.g.a att jag kommer ju va i stallet! :D Hade tänkt ta med kameran till stallet på tis ellr ons, maybe torsdag. Så kan ni få lite fräschare bilder, om ni vill ? (a'
Favorit i repris -
Puss! /Tova

Kommentera här :D!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Remember me (a)

E-postadress:

Bloggadress/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0