Hööks!

Hej!
Mina ridsaker kom
som sagt idag, och när jag testade ridstövlarna var dem för små :/ Ridbyxorna också visade det sig. Så vi bestämde att vi skulle åka in till Hööks, och det var lite kö dit men när vi väl var där köpte jag ett dressyrspö, lite hästgodis, ett regnställ och så bytte vi ridbyxorna + ridstövlarna! Papap säger att jag måste gå med ridstövlarna varje kväll till Karlshem så jag inte ska få så mkt skavsår där så har på mig dem nu!

& imorgon kommer världens bästa Clara och Moa hem till mig. Supermysiga tjejor skulle jag säga! Vet inte riktigt vad vi ska göra, mysa med Bella iaf. Sedan drar vi till teorin ihop, najs. Jag & Clara är rätt nya vänner, men jag tror att vi kanske kan bli riktigt bra vänner för hon är så sjuuuuukt rolig och snäll att vara med.

Idag har jag förresten skypat onaturligt mycket med Flizan och Linnéa :) Vi har snackat om lite alltmöjligt, flummat sönder och jag och Flizan gjorde lite onaturliga små ljud xD Typ satt och pep haha :P asså vi sjunger lite & så, vi är vääääldigt speciella men jag älskar er tjejjor! Puss på er! ;)


Ingen förstår hur ont det har gjort att förlora dig.
Pussar & kramar från er Tova!

Kommentera här :D!
Postat av: NellieB

sv. Tack för ditt stöd.

Är man 10-11 år gör man lixom allt inte rätt. Men hoppas jag lär mej varje dag. Å blir bättre å bättre. Sen e jue alla på sidan av banan alltid bäst jue. Konstigt... =D



Nu måste ja ZZzzz. Mamsen e arg för klockan e mycke =D

2011-05-03 @ 22:24:17
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Remember me (a)

E-postadress:

Bloggadress/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0