Florida <3

Hey på er!
Jag trodde vi inte skulle ha med datorn men papi tog med så det blir nog lite update! Men jag ska såklart vara mer ute än inne, om ni fattar... Det är otroligt varmt och härligt här, 30 grader på dagen och ca 20 grader på kvällen! (runt 20-21 då)

Det är jättevarmt i havet men det finns rockor så man måste typ lyfta upp fötterna för dem kan ligga på botten i sanden O.o Det står många skyltar om det, haha jag & linn var fett rädda första gången vi badade i havet!
Det finns också en pool och det är liiiite kallare där än i havet, skumt va?! Haha men ändå :D Det är mys där också, och inte lika sandigt som på stranden, om ni fattar!
Det var en väldigt jobbig resa, 14 timmar... Haha det är 6 timmar skillnad !! I sverige är väll klockan ca halv 12?! Och här är klockan halv 6 så ni fattar lixom! Jag kommer alltså blogga när ni sover (a). Eller när ni är vakna, det beror på xD Iallafall, vi satt på ett plan i 9 timmar och så ett byte (på kanske två tim) och så åkte vi i tre timmar flyg igen...
Ikväll blir det nog resturang men jag är faktiskt väldigt förvånad över hur mycket skräpmat alla äter här, det finns inte så många resturanger med vanlig mat, utan det är hamburgare och pizza typ överallt... Och så finns det sjuuuuuuukt mycket läsk, godis, chips osv. Men det är god mat när man hittar någorlunda "normal" mat...
Saknar dig plutt :')
Puss & kram! /tova

Kommentera här :D!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Remember me (a)

E-postadress:

Bloggadress/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0