Disneyworld! :')

hey!
Idag var vi på
Disneyworld, Magic Kingdom för att vara petig. Det var stort & så... Trodde det skulle vara lite mer lämpad för små barn, men icke sa nicke (a). Först gick vi runt och tittade på lite saker, typ lite hus haha (y). Sedan åt vi lunch och efter det åkte vi en superrolig bergochdalbana, kommer dock inte ihåg namnet... Asså den var inte för läskig, men den var inte så värst "snäll" heller!
Efter bergochdalbanan åkte vi världens läskigaste!!! (tyckte jag da) Eller asså vi trodde ju inte det från början... Och den var lite störd haha. Men iaf, man åkte lixom i ett sorts konstgjort träd som en båt, och så åkte man i vattnet + på "räls". Det var några gånger riktigt branta nedförsbackar, asså seriöst det var typ hemskare en jetline typ hundra gånger om!!! Det kändes som att man typ skulle flyga iväg ;).
En sak jag störde mig på var att emellan varje "nedförsbacke" så var det kaniner som typ sjöng, och så lixom små samhällen O.o Och så var det ibland lite hemskt, typ kaniner som hängts osv xD
Igår så fotade jag också suuuuuuperfina bilder på syrran och mami, så dem kommer väll förhoppningsvis upp! Och måste berätta en sak, jag ska typ få gå en privat fotokurs!! :D Känner en ganska duktig fotograf och han köpte en ny kamera ( system ) och då så fick han med en privat fotokurs men han tyckte inte att han behövde den så då så ska jag typ få den! Kan lära mig jättemycket :)
Ciao

Kommentera här :D!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Remember me (a)

E-postadress:

Bloggadress/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0