27 dagar kvar... Tagga!

Jag kan knappt fatta att det bara är 27 dagar kvar till Karlshem :) Har längtat sedan januari, så det känns rätt overkligt att det snart är här...
Vilka är det egentligen som ska på läger 1 ? ;) Dem jag vet är ; Linnéa ( elevare.blogg.se ), Felicia, Ämma & Pauline ( Kidzofkarlshem.blogg.se ), Leonora som hyr Kelly (ponnibrudar.blogg.se) och så var det typ en tjej som hyr Aladdin som ska dit oxå x'D Så ganska många vet jag väll höhö ;3
Jag hoppas verkligen att jag får en lite utmanande häst , kanske Mary Poppins? Dem hästar jag har haft tidigare har aldrig varit särskilt utmanande... Eller jo, Zwarta men hon är ju lite speciell xD <3 Jag har haft Mio - en pigg och glad b-ponny - , Wonder Boy - En supersnäll valack som gjorde allt man bad honom om -, Nelly - ett supersnällt sto som var pigg & framåt, inte ett dugg svår... - , Zwarta - en tuff och personlig ponny. -.
Skriver mer om karlshem i senare inlägg...
Puss!

Kommentera här :D!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Remember me (a)

E-postadress:

Bloggadress/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0