Vila i frid! <3

Du var bäst, finast i världen. Vissa dagar när man red dig kunde du rusa med huvudert rätt upp och vägra lyssna ett skit på ryttaren, men så fanns det dagarna när du löd minsta lilla tygeltag och var världens mysigaste.
Vi har otroligt många minnen med dig, skratt och tårar...
Du lärde mig att rida ordentligt, du lärde mig att bli bestämd. Det var inte bara mig som du lärde, utan många fler barn.
Kommer aldrig glömma dagen du avlivades, 15 Mars 2011... Den värsta dagen i mitt liv. Kan fortfarande inte förstå det, som att jag lever i en mardröm? Jag har en önskan, att du ska komma tillbaka.

VILA I FRID MIN VÄN, VI KOMMER ALLTID MINNAS DIG! <3

Kommentera här :D!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Remember me (a)

E-postadress:

Bloggadress/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0