Sry för dålig uppdatering...

Hej!
Förlåt för lite dålig uppdatering idag, men här kommer lite om dagen då ;
Jag vaknade tiiiidigt för papi fyller år så vi sjöng för honom. Efter det erbjöd jag mig att gå långpromenad med vovvarna Wilma & Bella. Hade tänkt gå stora rundan, en promenad på kanske en timma. Jag satte på Bella långlinan, för jag känner ju trots allt henne bäst av Wilma & henne... Hade Wilma kopplad och hon trippade gulligt på bredvid mig, väluppfostrad vovve hihi :3 Sedan så stanna bella & vägra gå... Haha jag blev fett irriterad -.- Haha så då så bytte jag, så Wilma fick ha långlinan och Bella koppel. Då stanna självklart Wilma oxå... Så det sluta med att jag gick med båda hundarna i koppel haha, det var lite svårt för dem drog hit & dit hela tiden, men jag kom hem välbehållen med båda hundarna :).
Efter det så gick vi på lunch för att fira pappa &  själv tyckte jag att det var shiiettråkigt hahahah xd. Haha sedan hade vi after-ski här på verandan och sååå, och nu är det middag här hos lilla oss...
förresten, GRATTIS till pappa (Mats eivinson) ! :D Jag älskar dig ! <3
Bloggar kanske mer sedan.
Puss på er läsare!

Kommentera här :D!
Postat av: linnnn

har du för hästar? :)

2011-04-20 @ 21:01:44
URL: http://linnnochprissy.blogg.se/
Postat av: NellieB

Vill önska dig en Glad Påsk!!

2011-04-22 @ 10:07:13
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/
Postat av: linn

sv; jaha okej, va roligt :) va är de för häst då?

2011-04-22 @ 13:42:04
URL: http://linnnochprissy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur många år fyllde han?

2011-04-22 @ 19:44:24

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Remember me (a)

E-postadress:

Bloggadress/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0