Hoppning idag. OMGAAASH! ;)

Hello!
Idag är det hoppning, gaaash O.o. Jag känner mig så himla nervös, vill bara lägga mig ner och dö... haha vill inte ha Skäcken :'/.

Jag ska kanske rida för Rafaela, så om jag kan och får för Malin (ska fråga henne) så kanske jag får sitta kvar på samma häst :) Stackars Rafaela har ju brytit armen :/ Krya på dej gumman! <3 Hoppas jag får A-B, El Paso (<3), Matilda ( <3 <3 <3 <3 ) eller kanske Eddie, Sonny ir nån sån! :) Vill inte kämpa så mycket idag för är shiiiiiiiiiiiettrött & så hahaha.

Ikväll sover Moa över... Och det ska bli jättekul, vi ska sova i källaren och lite så... Kanske leka häst, töntar vi är haha. Älskar den cheyen! <3 Hon är nog en av dem få verkligen äkta vännerna jag har, BFF ! <3

Inte så mycket uppdatering nu när jag har börjat skolan igen, men ett per dag kan jag nog fixa förutom på kanske onsdagar men kanske då oxå! :) När jag har tid kommer jag fixa massa tidsinställda & jaa, så håll ut! :) Men ni måste absolut fortsätta följa bloggen, ni som gör det! :D

Jag vill tipsa om en jättebra hästblogg, och det är ; http://www.nellieberntsson.blogg.se ! Kika in där och släng in en kommentar är ni söta!

Nu måste jag gå så säger Hejdå till er! :D <3

Kommentera här :D!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Remember me (a)

E-postadress:

Bloggadress/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0