Haha vrf är jag ens vaken?!

Haha varför är jag vaken nu lxm?! Klockan är ju typ 9 på morgonen... Och det är påsklov... Haha jag är jättetrött men kan verkligen inte somna om, rand0m...!
Kanske att vi åker lite skidor idag, jag är inte så sugen men dem andra är det typ... Jag längtar hem till pållarna sjukt mkt. Iallafall, som ni kanske har läst på den här bloggen så red jag Betty i fredags, och det var en riktigt skön avslutning innan lovet. Hon är så sjukt trevlig, den ponnyn. Och det visar att jag har utvecklats oxå... När jag red henne för ett år sedan var hon lat, rörde sig knappt och kunde knappt fatta galopp på henne hahaha. Nu rider jag henne i form, alla gångarter, och hon har en jämn och trevlig trav. Fin påni... <3


Jag och Corado <3 En pålle som jag typ har som "min" när jag är på Gräsö! :D (nej han är inte så liten det är bara att vi stod i nedförsbacke)

Ciao

Kommentera här :D!
Postat av: Fanny

vilken gullig bild:)

2011-04-17 @ 10:22:49
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/
Postat av: Rebecca - VINN HANSBO SCHABRAK!

sv; tack! Ja precis, i helhet så var rundan hur bra som helst så de där småpeten är ingenting att deppa för. Kommer ju en ny tävling om 3 veckor!

2011-04-17 @ 15:40:32
URL: http://ridersjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Remember me (a)

E-postadress:

Bloggadress/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0