Gårdagens ridpass

hey!
Igår red jag som sagt, och jag fick El Paso. Jag var lite nervös, men Ida som red honom innan mig sa att han var jättefin...
Vi travade fram och han var rätt pigg, helt okey men inte bäst tyckte jag. Sedan körde vi igenom programmet, det gick sisådär men den andra gången var han finare. Galoppen blev väll aldrig så bra, han mest körde sitt race med sin slängtrav. Men jag fick till riktigt fina galoppfattningar oxå! :) Han är ju rätt svår med det faktiskt... Sedan när vi körde programmet dem två sista gångerna... WOW säger jag bara. Han gick så himla fint, och det dröjde inte länge förrens han gick på tygeln, det var länge sedan en häst gick så med mig... Han trampade under sig, bjöd framåt och krökte på nacken. Då var han helt underbar!
Ska förutom Karlshem gå på läger på Stockby, då har man en ponny hela veckan! :D Då ska jag önska Matilda som etta, och så El Paso som tvåa! <3
Förresten, jag fick jäääääättemycket beröm av Malin och hon berömmer inte alltid utan anledning... Och förresten, Moa ramlade av. Skäcken gjorde nått busigt (såg inte vad) men däremot såg jag hennes kullerbytta på halsen... Sedan bytte Clara & hon så hon red på Twiggy ist ! :P

Iaf, El Paso var helt underbar!

Finfina Paso! :) (Foto: http://www.ridskolanstockby.se)

Ciao

Kommentera här :D!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Remember me (a)

E-postadress:

Bloggadress/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0