En häst som betytt otroligt mycket för mig.

Asså just nu är det ju Matilda som jag älskar mest av allt i hela världen, men nu menar jag en häst som jag inte just nu har i stallet som jag kan ta hand om & så... You know (a'

Ja iallafall, jag tvekar inte en sekund att säga att det var Mandy. Hon lärde mig jättemycket & var en helt otroligt trevlig ponny. En jättemysig ridskoleponny, lite småsur i spiltan men det fick man verkligen igen när man red... Helt fantastisk var hon ! :D Vi kommer alltid minnas henne, avlivades den 15/3 - 2011, kommer aldrig glömma den dagen... <3
J A G Ä L S K A R D i G <3

Kommentera här :D!
Postat av: NellieB

sv. Tack Tova va snäll du e.

2011-04-20 @ 19:41:01
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Remember me (a)

E-postadress:

Bloggadress/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0