Back on track (a'

hey!
Nu är jag tillbaka på bloggen, hoppas ni blir glada över det :) Har nämligen fått lite klagomål från vissa personer som INTE ville att jag skulle pausa, så jag har bestämt mig för att fortsätta ha den igång från & med nu :) <3
Iallafall, igår så klickade jag och mamma hem lite nya grejjer! :D <3 Ett par ridstövlar, ett par ridbyxor, ett par ridhandskar & läderbalsam! (bilder längre ner i inlägg) tyvärr blev det inga tretorn-stövlar då mami tyckte att jag skulle få när mina fötter växt färdigt ist :) Nu ska vi snart till Experium, så himla najs ^^ <3
Det är nog rätt tomt där haha. Det kommer bli bäst! :D <3
Imorgon blir det ridning, och kommer nog få Skäcken :/ Jaja man får se det som en utmaning, och verkligen rida honom framåt & vara bestämd :) Ska rida honom BÄST haha :P <3 (för er som inte rider på Stockby, så är Skäcken en c-ponny/liten d-ponny som är rätt svårriden då han bockar / sparkar bakut, kan sticka och kan huuuur många knep som helst för att slänga av en ryttare. Han är oxå väldigt trög ... )
Och så på fredag blir det hoppning, Betty ska jag inte rida för hon går inte med på hoppningar än. Skönt är väll det, hon är het och ibland kan det ta flera minuter tills man får stopp på henne. Hoppas jag får Matilda! Om jag har tur har mina ridstövlar hunnit komma då ! :D <3
Ridstövlarna.

Ridbyxorna.

Ciao! <3

Kommentera här :D!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Remember me (a)

E-postadress:

Bloggadress/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0